Monday 28 May 2012

Kolač sa medom i limunom / Honey And Lemon Cake

Iskreno,ne znam kako da vas nagovorim da probate ovaj kolač.Slike su mi očajne,a i sam kolač ne izgleda nešto posebno.Ali,ljudi moji,kako je to ukusno.Ja sam ga u dva dana pravila dva puta.Ne znam da li je bolji topao ili hladan.U odnosu na originalni recept,ja sam u fil dodala i sok od jednog limuna.Zato mi je fil bio malo ređi i malo curio dok sam sekla vruć kolač.Ali kada se ohladio,testo je upilo taj višak i bilo je baš ako treba.Probajte...


Kolač sa medom i limunom
Please scroll dwon for English


Potrebno:
  • 320-350gr brašna
  • 120gr šećera
  • 150ml mleka
  • 180gr maslaca ili margarina,omekšalog
  • 20gr svežeg kvasca
  • prstohvat soli
  • 120gr meda
  • 1 limun
Priprema:
U malo toplog mleka sa kašičicom šećera razmutiti kvasac i ostaviti da zapeni.Umesiti testo od brašna,maslaca,soli,mleka i naraslog kvasca.Testo treba da bude mekano,ali da se ne lepi za ruke.
Za fil,pomešati sok i rendanu koru jednog limuna,ostatak šećera i med.
Testo podeliti na 3 dela.Prvi deo razvući na pobrašnjenoj površini i prebaciti u podmazan pleh prečnika 23cm ili malo veći,ali tako da mu ivice vire sa strane.Na njega razmazati polovinu fila,pa razvući drugi deo,staviti ostatak fila i na kraju staviti treći deo testa.Podići ivice prve kore i spojiti sa zadnjom korom.Uključiti rernu na 70C i ostaviti kolač da raste 30'.Zatim pojačati temperaturu na 200C i peći kolač oko 30'.

Honey And Lemon Cake

Ingredients:
  • 320-350gr flour
  • 120gr sugar
  • 150ml milk
  • 180gr soften butter or margarine
  • 20gr fresh yeast
  •  pinch of salt
  • 120gr honey
  • 1 lemon
Directions:
In the little milk,add a teaspoon of sugar and dissolve yeast.Let stand until foamy.In a kneading bowl,put the flour,butter,salt,milk and yeast.Knead the dough.It should be soft,but not sticky.
For the filling,mix the grated zest and juice from one lemon,the rest of the sugar and honey.
Divide the dough in 3 parts.On a floured surface,roll the first part and transfer it to the greased round pan (23cm or slightly bigger).Let it hang over the sides of the pan.Spread a half of the filling,then put the second part of the dough,again filling,and top it with the last part of the dough.Seal the edges.
Preheat the oven to 70C and put the cake for 30'.Increase the temperature to 200C and bake the cake for 30'.It's nice both warm and cold.




17 comments:

  1. Koji divan kolac, obozavam kolace s limunom, ali ovo mi je skroz novo sa medom. Divne slike, divna prezentacija, iako ti kazes drugacije :) Meni su jednostavne stvari uvijek super i sama sam pravila kolac od limuna na blogu i znam koliko je ukusan iako ne izgleda tako.

    ReplyDelete
  2. Slike su super, ali ono što je mene privuklo jest prva rečenica u tvom postu. Rado ću isporbati ovaj kolač čim se ukaže prilika ;)

    ReplyDelete
  3. Ma meni su slike lijepe, a i kolač zaista djeluje fino :)

    ReplyDelete
  4. Meni bas deluje divan i socan. Obozavam kolace sa limunom. :)

    ReplyDelete
  5. Ja sam počela da volim kolače s limunom, tako da mene ne moraš da ubeđuješ puno :) ovaj deluje baš ukusno i sočno :)

    ReplyDelete
  6. Slike su super,a kolač vjerujem da je ukusan,volim sve sastojke i stvarno ću probati :)

    ReplyDelete
  7. Imeni se jako sviđa kao i sličice! Ne čudim se da si ga dva puta za redom pravila!

    ReplyDelete
  8. Mene ne moraš puno nagovarati jer sam 100% sigurna da je kolač odličan! Sočan, a kombinacije meda i limuna su same po sebi nešto posebno. Bilježim!

    ReplyDelete
  9. Jaaako je lijep kolač, volim limun u toj kombinaciji i baš izgleda sočno! :)

    ReplyDelete
  10. Ne moras da nas nagovaras. :) Meni je sam naziv kolaca dovoljan... Bas volim kombinaciju meda i limuna... :)

    ReplyDelete
  11. kako je ukusno kažeš??e pa baš me zanima!!

    ReplyDelete
  12. Kolac mi deluje bas socno i ukusno:)

    ReplyDelete
  13. med i limun sigurna sam odlično se poklapaju, moram isprobati tu kombinaciju

    ReplyDelete
  14. :) Izgleda jako dobro! I tako sočno!

    ReplyDelete
  15. Zahvaljujući igri Ajme, koliko nas je sam naišla i na tvoj blog i moram pohvaliti tvoj super recepte i fotke, tako da te pratim i na mojoj si listi blogova :)
    A ovaj recept isto izgleda super i baš nekako sočno!

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Do ovog recepta došla putem http://kuhinjica-mignone.blogspot.com/. Pravila i ja u dva dana dva puta, jer smo svi bili oduševljeni. Kuća cijela mirisala, prvi nije ni dočekao jutro. Jutros malo "preživjelo" od onog što sam sinoć napravila, pa sam donijela i u kancelariju. :)Uglavnom, super kolač. Hvala na receptu. :)

    ReplyDelete